E-poslovanje
V današnjem poslovnem svetu ni dovolj samo imeti informacije. Pomembno je te informacije uporabiti hitro in učinkovito, saj nas le to v logistiki živil lahko postavi korak naprej.
Da bi to dosegli, smo v Hmezad Trgovina Žalec vse logistične procese podprli z naslednjimi IT moduli:

SISTEM ZA UPRAVLJANJE IN VODENJE SKLADIŠČNEGA POSLOVANJA (WMS)
Vsi naši skladiščni procesi so v celoti podprti z informacijskim sistemom za upravljanje in vodenje skladiščnega poslovanja (WMS) ter s tehnologijo črtne kode (GS1 standardi). To nam oz. predvsem našim partnerjem prinaša naslednje prednosti:
- nadzor nad blagom,
- optimizacija zalog,
- sledljivost blaga v oskrbni verigi,
- visoka zanesljivost procesa,
- kratek odzivni čas od naročila do izdaje blaga.

WEB VMESNIK (B2B)
Poslovnim partnerjem omogočamo popoln vpogled v skladiščno poslovanje z njihovim blagom preko spleta vse dni v tednu, 24 ur dnevno. Pregled poslovanja (naročila, prevzemi, zaloge) je enostaven, hiter in natančen. Z njim omogočamo transparentnost poslovanja in partnerju prikazujemo "virtualno" skladišče njegovega blaga v realnem času.
Vstop v WEB vmesnik (za registrirane uporabnike)

UPRAVLJANJE Z NAROČILI (OMS)
Ponujamo celovito upravljanje z naročili, kar minimizira stroške (ni potrebe po partnerjevem angažiranju in njegovi dodatni administraciji) in maksimira učinek (skrajšanje časa od prejema naročila do dobave stranki).
To dosežemo z naslednjimi resursi:
- klicni center,
- web vmesnik (B2B),
- elektronska izmenjava podatkov (EDI),
- IT podprto zbiranje naročil na terenu.

E-MOBILNA OZ. TERENSKA PRODAJA
Zagotavlja:
- več časa namenjenega za osebni stik kupca in prodajalca,
- opremljanje terenskih prodajalcev z najnovejšimi podatki o kupcu in proizvodih,
- hitro sprejemanje odločitev s pomočjo takojšnjega in zanesljivega dostopa do podatkov,
- večjo produktivnost,
- povečanje vrednosti naročil kupca,
- večje zadovoljstvo kupca zaradi boljšega upravljanja in predvidevanja prodaje,
- avtomatiziran postopek fakturiranja in ostalih potrebnih dokumentov.
E-POSPEŠEVANJE PRODAJE NA TERENU
Omogoča:
- večjo produktivnost komercialistov na terenu ter višji nivo zadovoljstva kupca,
- komercialistu na terenu, da ima vedno na voljo informacije o kupcu vključno z njegovimi predhodnimi naročili, priporočili, pogoji, anketami, ceniki, inventarju promocijskega materiala ter zgodovino obiskov kupca,
- prihranek pri administrativnih stroških, zmanjšanje napak ter eliminacija nepotrebnih opravil,
- boljše upravljanje prodajnih in promocijskih aktivnosti ter odnosov s kupci,
- evidentiranje prodajnih aktivnosti ter sprotno posodabljanje kupčevih podatkov.

SISTEM ZA UPRAVLJANJE VOZNEGA PARKA (FMS)
Služi kot pomoč za:
- spremljanje lokacije in statusa pošiljke,
- kakovostnejše planiranje oskrbe,
- popoln pregled in nadzor nad voznim parkom,
- alarmiranje pri odstopanju od zastavljenih nalog,
- informacije o obiskanosti rednih strank z avtomatskim poročilom,
- ažurne informacije o učinkovitosti transportnega dela oskrbne verige.

INFORMACIJSKO PODPRT NADZOR NAD OBRATOVANJEM LOGISTIČNEGA CENTRA
Skrbi za:
- natančen pregled delovanja vseh hladilnih naprav,
- pregled doseganja poljubno nastavljivih temperaturnih režimov v hladilnicah, zamrzovalnicah in vseh prostorih, kjer se odvija manipulacija z blagom,
- za nadzor in uravnavanje vlage v vseh skladiščnih prostorih,
- arhiviranje in izpis temperatur, vlage ter ostalih obratovalnih parametrov,
- avtomatsko alarmiranje v primeru okvar, nedoseganja nastavljenih parametrov, izpadov električne energije in podobno,
vse z namenom zagotavljanja neprekinjene »hladilne verige«, skladno z zakonodajo, s smernicami sistema HACCP in dobrimi praksami.