E-poslovanje


V današnjem poslovnem svetu ni dovolj samo imeti informacije. Pomembno je te informacije uporabiti hitro in učinkovito, saj nas le to v logistiki živil lahko postavi korak naprej.


Da bi to dosegli, smo v Hmezad Trgovina Žalec vse logistične procese podprli z naslednjimi IT moduli:

 



SISTEM ZA UPRAVLJANJE IN VODENJE SKLADIŠČNEGA POSLOVANJA (WMS)

 

Vsi naši skladiščni procesi so v celoti podprti z informacijskim sistemom za upravljanje in vodenje skladiščnega poslovanja (WMS) ter s tehnologijo črtne kode (GS1 standardi). To nam oz. predvsem našim partnerjem prinaša naslednje prednosti:

  • nadzor nad blagom,
  • optimizacija zalog,
  • sledljivost blaga v oskrbni verigi,
  • visoka zanesljivost procesa,
  • kratek odzivni čas od naročila do izdaje blaga.

 

 



WEB VMESNIK (B2B)

Poslovnim partnerjem omogočamo popoln vpogled v skladiščno poslovanje z njihovim blagom preko spleta vse dni v tednu, 24 ur dnevno. Pregled poslovanja (naročila, prevzemi, zaloge) je enostaven, hiter in natančen. Z njim omogočamo transparentnost poslovanja in partnerju prikazujemo "virtualno" skladišče njegovega blaga v realnem času.


Vstop v WEB vmesnik (za registrirane uporabnike)

 

 





 



UPRAVLJANJE Z NAROČILI (OMS)


Ponujamo celovito upravljanje z naročili, kar minimizira stroške (ni potrebe po partnerjevem angažiranju in njegovi dodatni administraciji) in maksimira učinek (skrajšanje časa od prejema naročila do dobave stranki).


To dosežemo z naslednjimi resursi:

  • klicni center,
  • web vmesnik (B2B),
  • elektronska izmenjava podatkov (EDI),
  • IT podprto zbiranje naročil na terenu.

 

E-MOBILNA OZ. TERENSKA PRODAJA


Zagotavlja:

  • več časa namenjenega za osebni stik kupca in prodajalca,
  • opremljanje terenskih prodajalcev z najnovejšimi podatki o kupcu in proizvodih,
  • hitro sprejemanje odločitev s pomočjo takojšnjega in zanesljivega dostopa do podatkov,
  • večjo produktivnost,
  • povečanje vrednosti naročil kupca,
  • večje zadovoljstvo kupca zaradi boljšega upravljanja in predvidevanja prodaje,
  • avtomatiziran postopek fakturiranja in ostalih potrebnih dokumentov.


E-POSPEŠEVANJE PRODAJE NA TERENU

Omogoča:

  • večjo produktivnost komercialistov na terenu ter višji nivo zadovoljstva kupca,
  • komercialistu na terenu, da ima vedno na voljo informacije o kupcu vključno z njegovimi predhodnimi naročili, priporočili, pogoji, anketami, ceniki, inventarju promocijskega materiala ter zgodovino obiskov kupca,
  • prihranek pri administrativnih stroških, zmanjšanje napak ter eliminacija nepotrebnih opravil,
  • boljše upravljanje prodajnih in promocijskih aktivnosti ter odnosov s kupci,
  • evidentiranje prodajnih aktivnosti ter sprotno posodabljanje kupčevih podatkov.

 



SISTEM ZA UPRAVLJANJE VOZNEGA PARKA (FMS)


Služi kot pomoč za:

  • spremljanje lokacije in statusa pošiljke,
  • kakovostnejše planiranje oskrbe,
  • popoln pregled in nadzor nad voznim parkom,
  • alarmiranje pri odstopanju od zastavljenih nalog,
  • informacije o obiskanosti rednih strank z avtomatskim poročilom,
  • ažurne informacije o učinkovitosti transportnega dela oskrbne verige.

 

 

 

 




INFORMACIJSKO PODPRT NADZOR NAD OBRATOVANJEM LOGISTIČNEGA CENTRA


Skrbi za:

  • natančen pregled delovanja vseh hladilnih naprav,
  • pregled doseganja poljubno nastavljivih temperaturnih režimov v hladilnicah, zamrzovalnicah in vseh prostorih, kjer se odvija manipulacija z blagom,
  • za nadzor in uravnavanje vlage v vseh skladiščnih prostorih,
  • arhiviranje in izpis temperatur, vlage ter ostalih obratovalnih parametrov,
  • avtomatsko alarmiranje v primeru okvar, nedoseganja nastavljenih parametrov, izpadov električne energije in podobno,

vse z namenom zagotavljanja neprekinjene »hladilne verige«, skladno z zakonodajo, s smernicami sistema HACCP in dobrimi praksami.